söndag 25 mars 2012

Sparven vann en foderautomat

Nu har vi inte skrivit på ett tag, matte har varit lite dålig på att administrera min blogg. Jag kan berätta om en rolig händelse från december 2011. Jag vann i en fototävling på Allas veckotidning. Matte hade skickat in en sån där fånig bild där jag julposerar, och jag vann. Den här bilden var det:


Så här skriver tidningen Allas:

Efter att ha tassat fram och tillbaka bland alla fina bidrag som kommit in, så har juryn efter noga övervägande äntligen enats om ett beslut.

Första vinnaren i vår tävling om bästa kattbild är katten Sparven! Det är hennes snälla matte Maria Hellström som har skickat in den tjusiga bilden på henne i röd tomteluva. Även klösträdet har fått sig lite julpynt i form av fint glitter.

Vinsten är den spännande foderautomaten. Sparven kommer att ha tassarna fulla hela julen med att jaga godbitar som matte Maria får fylla på med. Vi önskar er lycka till med vinsten.

http://allas.se/forsta-vinnaren-i-frasses-adventstavling-sparven/

Så här såg vinsten ut:


Inga kommentarer: